Более подробную информацию о обработке персональных данных, в частности о других целях обработки, передаче данных за пределы ЕС и ваших правах, вы можете найти в разделе Защита персональных данных
Používame cookies, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok z našej stránky.
Spravovať cookies
Nastavenia cookies
Cookies potrebné na správne fungovanie stránky sú vždy povolené. Ostatné cookies je možné nastaviť.
Kontextová reklama
Zvýšime počet cieľových dopytov z webovej stránky:
Nárast miery preklikov o 44 %
Zvýšenie konverzií 2-násobne
Zníženie ceny za klik v priemere o 55 %
Vyplňte formulár a získajte mesiac zadarmo ako darček!
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Kontextová reklama
Zvýšime počet cieľových dopytov z webovej stránky:
Nárast miery preklikov o 44 %
Zvýšenie konverzií 2-násobne
Zníženie ceny za klik v priemere o 55 %
Vyplňte formulár a získajte mesiac zadarmo ako darček!
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Etapy práce na kontextovej reklame
1
Analýza a stanovenie cieľov
Štúdium vašej webovej stránky, produktov a služieb.
Určenie cieľovej skupiny a definovanie cieľov kampane.
Analýza konkurencie a ich reklamných stratégií.
2
Výber a príprava kľúčových slov
Tvorba a schválenie zoznamu kľúčových slov.
Rozdelenie slov podľa tém a relevantnosti.
3
Príprava reklám
Vytváranie textov reklám, ktoré upútajú cieľovú skupinu.
Optimalizácia nadpisov a popisov pre vyššiu mieru prekliku (CTR).
Aktivácia systémov sledovania hovorov, ak je to potrebné.
5
Spustenie kampane
Testovanie a spustenie reklamnej kampane.
Nastavenie rozpočtu a riadenie ponúk podľa cieľov a sezónnych faktorov.
6
Monitorovanie a optimalizácia
Neustále sledovanie výkonnostných ukazovateľov (CTR, konverzie, CPA).
A/B testovanie reklám a úprava textov pre vyššiu efektivitu.
Prerozdelenie rozpočtu na efektívne kanály a zapojenie nových stratégií.
7
Analýza a reportovanie
Vypracovanie podrobnej analýzy výsledkov kampane.
Príprava reportov o zobrazeniach, preklikoch, nákladoch a konverziách.
Prezentácia návrhov na zlepšenie budúcich kampaní.
Chcete viac klientov?
Určite vieme, ako priniesť viac klientov z vyhľadávacích výsledkov.
Získať cenovú ponuku
Získať cenovú ponuku
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Skvelí chlapci, vedia, čo robia. Spolupracovali sme s Waima na tvorbe webovej stránky. Všetko vyšlo presne podľa našich predstáv. Najviac sa nám páčilo, že sú vždy v kontakte a rýchlo odpovedajú na otázky.
Ján Novák
Pomohli zvýšiť predaje. Obrátili sme sa na Waima o pomoc s reklamou. Vďaka ich kampani sa predaje zvýšili. Odporúčam.
Martin Kováč
Spokojní s výsledkom. Obrátili sme sa na Waima pre propagáciu našej webovej stránky. Vidíme rast návštevnosti a viac dopytov. Chlapci vedia, ako prilákať zákazníkov.
Anna Müller
Potešilo nás spolupracovať. Spolupracujeme s Waima už niekoľko mesiacov. Urobili na nás dojem svojím prístupom k reklame. Výsledky sú, budeme pokračovať.
Jana Černáková
Páčilo sa nám pracovať s tímom. Waima nám pomohli spraviť našu stránku funkčnejšou. Osobitné ďakujem za rady týkajúce sa zlepšenia obsahu.
Eva Tóthová
Všetko jasné a k veci. Chlapci z Waima rýchlo urobili audit našej stránky a navrhli konkrétne kroky na zlepšenie. Vidíme pozitívne zmeny.
Peter Horváth
Objednať reklamu v Yandex.Direct
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Objednať reklamu v Google Adwards
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Objednajte si reklamu a získajte mesiac správy reklamy zadarmo!
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Objednať reklamu v Google Ads a Yandex Direct
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Кľúčové výhody kontextovej reklamy od Waima:
Presné cielenie
Reklama sa zobrazuje iba vašej cieľovej skupine.
Rýchly výsledok
Kampaň sa spustí v čo najkratšom čase, čo zabezpečí prísun klientov už v prvých dňoch.
Transparentnosť nákladov
Kontrolujete rozpočet a my poskytujeme podrobné správy.
Optimalizácia efektivity
Neustále zlepšujeme kampane na základe analýzy dát a A/B testovania.
Flexibilita nastavení
Možnosť rýchlo meniť nastavenia reklamy v závislosti od vašich cieľov a trhu.
Zvýšenie konverzií
Priťahujeme klientov, ktorí už hľadajú vaše služby alebo produkty.
Podpora odborníkov
Náš tím profesionálov dohliada na kampane a zabezpečuje ich maximálnu efektivitu.
Integrácia s analytikou
Nastavujeme Google Analytics a systémy na sledovanie hovorov na monitorovanie efektivity.
Úspora času
Zabezpečíme všetko: od vypracovania stratégie až po správu ponúk a sledovanie KPI.
Dosiahnutie cieľov
Zameriavame sa na výsledky, či už ide o zvýšenie predaja, nárast žiadostí alebo zlepšenie povedomia o značke.
Tento postup zabezpečuje efektívnu správu vašej kontextovej reklamy a maximálnu návratnosť investície.
Chcete mesiac reklamy ako darček?
Prvý mesiac nám nezaplatíte províziu za správu reklamnej kampane.
Získať bezplatný mesiac reklamy
Získať mesiac reklamy ako darček
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov, najmä ďalších účeloch spracovania, prenos údajov mimo EÚ a vašich právach, nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.